ŘETĚZY : FireShow.cz
všechno co chcete vědět o řetězech a bojíte se zeptat...
Av de Vibrams
Autor: Labi1995 (36.5.127.---)
Datum: 7 December, 2018 07:10

Den viktigaste differentiatorn mellan SeeYa och SeeYa LS ?r den ?vre. Den ?vre delen av LS ?r ett mycket tunt, andningsbart syntetiskt n?t, medan den av den ursprungliga SeeYa k?nns mer som ett stretchigt tyg (jag har inte f?rs?kt p? den ursprungliga SeeYa ?nd? - kommer att j?mf?ras n?rmare n?r jag granskar det). LS ?r f?rmodligen den mest andningsbara VFF: s som jag har slitit, vilket ?r bra - undra om det h?r kommer att hj?lpa till med Vibram-stink? Den andra stora skillnaden mellan de tv? med avseende p? den ?vre ?r sn?ren p? LS vs. kardborref?rslutning p? originalet. Det var lite knepigt att f? min fot i uppladdningsversionen, men det kommer f?rmodligen lika mycket fr?n en brist p? Nike Air Max 270 Womens ny VFF-p?l?ggs?vning som det g?r fr?n n?got problem med skon. Till skillnad fr?n KomodoSport-linjen ?r fotb?dden i LS ej avtagbar och p?minner mig mest av fotb?dden i Bikila. Jag tog SeeYa LS ut f?r en 5 mil l?nghelg p? v?garna runt mitt hus - i genomsnitt ca 7 : 30 min / Nike Air Max 2017 Womens mil takt, som handlar om min marathon race-takt. Sammantaget tyckte jag om skorna mycket, och tycker att de ?r en stor f?rb?ttring ?ver Bikila och Komodos f?r att springa - det kan dock bara bero p? att storlekarna har f?rb?ttrat komforten dramatiskt. SeeYa LS: erna ?r listade p? drygt 5 oz i storlek 43 p? Vibrams hemsida - och sulan ?r mycket flexibel. Kudden i dessa ?r v?ldigt minimal, s? jag skulle kategorisera den som en barfota eller ultraminimal sko - som s?dan ?r mark-k?nslan mycket bra. Jag ?nskar n?stan att det fanns mindre gummi under de m?ttade huvuden Adidas ZX 750 Mens though.I hade tv? problem med SeeYa LS som kan vara unika f?r mig men det ?r v?rt att n?mna. F?rst upplevde jag betydande n?tning p? framsidan av min b?ge p? b?da f?tterna. Skulle jag springa l?ngre d?r skulle det sannolikt varit blod. Jag ?r inte helt s?ker p? vad som Nike Air Max 97 Donne orsakade detta, men det ligger i omr?det under de gr? ?verlagren strax bakom min f?rsta MTP-ledd (bollen bakom min stor?ra). Min gissning ?r att ett par Injinji-strumpor skulle l?sa detta, men jag f?redrar att g? suddl?st i Vibrams och ha p? sig strumpor, som sl?r ut skonets syfte. Det andra stora problemet jag hade var ?teruppkomsten av sekund?rv?rk till h?ger fot. Jag hade hoppats att storleken skulle m?jligg?ra mer t?nr?relse och d?rigenom lindra denna fr?ga, men efter n?gra mil upptr?dde ontet igen. Jag har sv?rt att best?mma om det ?r en benig ache eller en mjukv?Adidas Superstar Womens vnadsproblem, men jag lutar mot den senare eftersom den bara dyker upp i VFF: n och verkan verkar utstr?la bak?t i b?gen. N?stan k?nns som att n?gonting drar inuti min b?ge.Minus n?tningen och tr?ffade v?rk, det h?r ?r en riktigt rolig sko att springa in. Av de Vibrams Adidas Deerupt Damskie jag har ?r SeeYa LS det l?ttaste, mest flexibla och mest andningsbara, vilket alla ?r mycket bra saker. Komforten ?r utm?rkt, men det kan helt enkelt vara f?r att jag har stor storlek. Jag har oro ?ver n?tningen p? b?gen, vilket i slut?ndan kan utesluta regelbunden anv?ndning f?r att springa, men jag brukar ha n?tproblem i m?nga skor s? det kan inte vara ett problem f?r alla (l?mna en kommentar om du har upplevt det h?r !).
Min st?rsta oro forts?tter att vara min v?rre fot n?r jag k?r i Vibrams - jag skulle vilja veta exakt vad det ?r, varf?r det h?nder bara i dessa Nike Air Max 2017 Mujerskor och att jag inte g?r n?gon allvarlig skada. Jag misst?nker att det inte ?r n?gonting allvarligt eftersom det kommer p? n?gra miles i sp?ret och g?r bort s? fort som ett stopp, men n?got ?r uppenbart. Jag planerar att anv?nda dem p? ytterligare k?rningar, och att Balenciaga Triple S Femme g?ra en mer detaljerad j?mf?relse med den ursprungliga SeeYa, s? vi ska se om lite mer acclimation hj?lper till att lindra v?rk. Det ?r det f?r nu!

Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci.
Online uživatelů (Administrátor)
Hostů: 46