FAGULE : FireShow.cz
taková ta dlouhá věc, se kterou byste se nedotkli ani svých ponožek...
dat ik de smaak van
Autor: sweet (36.5.119.---)
Datum: 11 October, 2018 04:52

Mijn vrienden bij Running Warehouse hebben me onlangs in contact gebracht met VFuel, een fabrikant van energiegels waar ik nog nooit van had gehoord. VFuel stuurde me monsters van hun drie gel-smaken: chocolade, vanille en perzikkleurige schoenmaker. Ik heb de neiging om de voorkeur te geven aan fruitige gel-smaken, dus ik gebruikte de perzik-schoenmakersgels in mijn laatste paar lange runs Adidas Neo Damen in de aanloop naar de Vermont City Marathon afgelopen weekend. Ik heb ook drie van de perifere schoenmakers VFuel-zakjes in de race gebruikt (gemengd met een beetje water in een fles).

VFuel benadrukt dat ze natuurlijke aromabronnen Nike Air Max 90 Femme Noir gebruiken - dingen zoals echt cacaopoeder in de chocolade-gel, echte vanille in de vanillegel, enz. (Niet zeker of er perzikkleurige schoenmaker is in de perzikkleurige schoenmakergel). Ze hebben ook een verhoogde verteerbaarheid omdat ze een mix van maltodextrine en dextrose gebruiken in plaats van maltodextrine en fructose als de primaire carb-bron in de gel.

Ik vind het heel moeilijk om sportvoedingsproducten te beoordelen, omdat het moeilijk is om alles wat past bij een product boven een ander product vast te spijkeren. Dus, wat ik zal zeggen is dat ik de smaak van de perzikkleurige schoenmaker VFuel leuk vind, en het is een beetje dunner dan andere gels die ik heb gebruikt, waardoor het makkelijker is om het op te nemen als je het direct uit het zakje eet. Ik had afgelopen weekend geen maagproblemen meer in de marathon,Adidas Yeezy Boost 350 Mujer maar mijn maag geeft me vaak geen problemen op de vlucht. Dus, misschien is het het beste om te zeggen dat ik niets negatiefs over VFuel te zeggen heb, wat waarschijnlijk de grootste lof is die ik aan een gel kan geven. Ik gebruik zelden gels op trainingsritten, en gezien het feit dat ze me twee dozen met elke smaak hebben gestuurd, zal ik deze waarschijnlijk gebruiken in elke lange race die ik in de nabije toekomst uitvoer - het is niet nodig om op dit moment andere gels te kopen! me een paar voorbeelden van hun notenboterzakken vorig jaar, en ik was vergeten dat ik ze had totdat ik aan het pakken was voor mijn recente marathon. Ik heb er een meegenomen naar Vermont om te eten na de race en het herinnerde eraan hoe goed ze zijn (en ja, blijkt dat de oude PocketFuel nog steeds erg eetbaar is).

Pocket Fuel is er in een aantal Adidas Superstar Femme Fleur smaken, maar het basisingredi?nt van elk is een van de verschillende soorten notenboter. Ik denk dat alle zakjes die ze me stuurden gebaseerd waren op amandelboter. De notenboter wordt gemengd met verschillende andere hele voedingsmiddelen Nike Air Vapormax Dames om de verschillende smaken te produceren - het is allemaal natuurlijk, geen chemische toevoegingen. De ingredi?ntenlijst voor het Chia Goji & Honey-zakje dat ik voor mij heb, omvat bijvoorbeeld het volgende:

Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci.
Online uživatelů (Administrátor)
Hostů: 34