FAGULE : FireShow.cz
taková ta dlouhá věc, se kterou byste se nedotkli ani svých ponožek...
maltodextrine en fructose
Autor: xiaoxiangyu (36.5.119.---)
Datum: 6 December, 2018 09:26

Over het algemeen draag ik kalfsleuven als Adidas Zx 750 Womensik race, alleen om reden dat ze zich goed voelen. Ik weet niet of ze enig voordeel hebben tijdens de race, noch heb ik een goed idee of ze het herstel helpen versnellen (gewoon eerlijk zijn!). Ik draag ze omdat ik ze leuk vind, en dat is een goede reden voor mij.

Mijn favoriete merk voor kalfmouwen is Zensah. Hun mouwen zijn gemaakt van een iets dikkere stof dan andere die ik heb geprobeerd, en ik hou van de hoeveelheid compressie die ze bieden. Zensah stuurde me onlangs een paar van hun nieuwe "Reflect" -kalfhoezen, en ik droeg ze tijdens mijn marathon afgelopen weekend - geen problemen, hoewel mijn kuiten de volgende dag pijnlijk waren, zodat ze kalfspierpijn duidelijk niet konden voorkomen. Deze mouwen zijn vrijwel hetzelfde als de traditionele Zensah-hoezen die ik heb, met toevoeging van een aantal reflecterende markeringen. Adidas Superstar Donna Ik ben de laatste tijd niet in het ongewisse gelopen, maar ik denk dat elk toegevoegd beetje reflecterend materiaal van nut kan zijn als je 's nachts loopt. Heel blij met deze mouwen.

Het uitdagende deel van de race voor mij begon echt rond mijl 22. Hoewel ik mentaal lucide was en me niet uitgeput voelde, begonnen mijn benen strakker te worden. Niets zo atypisch aan de pijn van de late marathon, maar het koste de aandacht om met een snelheid van minder dan 8: 00 / mijl verder te gaan. Ik voelde mijn tempo een beetje glijden en moest mezelf een duwtje geven om het terug in de versnelling te schakelen. De laatste paar kilometer VCM zijn moeilijk omdat ze zich langs een fietspad bevinden dat aan beide zijden wordt geflankeerd door bomen. Het is een lange, relatief vlakke strook zonder veel toeschouwers waar je echt niet zo ver Nike Air Pegasus 83 Damen vooruit kunt kijken. Het is een uitdaging om op dat pad te blijven en ik kon vertellen dat veel van de lopers een vergelijkbare mentale worsteling hadden (er waren verrassend weinig mensen die liepen, waarschijnlijk als een bewijs van het koele weer).

Ik hield mijn horloge in de gaten, dumpte wat koud water op mijn hoofd bij elk hulppostje dat ik passeerde en bleef dichten. Je komt kort voor het laatste stuk naar de finish uit de bomen en de mensenmassa's waren op dat moment volledig in beweging. Ik pakte een tweede wind en reed de laatste 0,2 sneller dan een ander deel van de race, sprintte zelfs het laatste stukje naar de finish - ook goed, want ik kwam over de finish in een offici?le 3:24:59. Een seconde om te sparen voor mijn derde sub-3: 25 marathon! Het was meer dan 10 minuten PR op de cursus, en alle drie de doelen waren Adidas Zx 700 Femme vervuld!

Mijn vrienden bij Running Warehouse hebben me onlangs in contact gebracht met VFuel, een fabrikant van energiegels waar ik nog nooit van had gehoord. VFuel stuurde me monsters van hun drie gel-smaken: chocolade, vanille en perzikkleurige schoenmaker. Ik heb de neiging om de voorkeur te geven aan fruitige gel-smaken, dus ik gebruikte de perzik-schoenmakersgels in mijn laatste paar lange runs in de aanloop naar de Vermont City Marathon afgelopen weekend. Ik heb ook drie van de perifere schoenmakers VFuel-zakjes in de race gebruikt (gemengd met een beetje water in een fles).

VFuel benadrukt dat ze natuurlijke smaakstoffen gebruiken - dingen zoals echt cacaopoeder in de chocolade-gel, echte vanille in de vanille-gel, enz. (Niet zeker of er perzikkleurige schoenmaker in de perzikkleuffellergel zit). Ze hebben ook een verhoogde verteerbaarheid omdat ze een mix van maltodextrine en dextrose gebruiken in plaats van maltodextrine en fructose als de primaire carb-bron in de gel.

Ik vind het heel moeilijk om sportvoedingsproducten te beoordelen, omdat het moeilijk is om alles wat past bij een product boven een ander product vast te pinnen.Nike Air Zoom Pegasus 32 Mujer Dus, wat ik zal zeggen is dat ik de smaak van de perzikkleurige schoenmaker VFuel leuk vind, en het is een beetje dunner dan andere gels die ik heb gebruikt, waardoor het makkelijker is om het op te nemen als je het direct uit het zakje eet. Ik had afgelopen weekend geen maagproblemen meer in de marathon, maar mijn maag geeft me vaak geen problemen op de vlucht. Dus, misschien is het het beste om te zeggen dat ik niets negatiefs over VFuel te zeggen heb, wat waarschijnlijk de grootste lof is die ik aan een gel kan geven. Ik gebruik zelden gels op trainingsritten, en gezien het feit dat ze me twee dozen met elke smaak hebben gestuurd, zal ik deze waarschijnlijk gebruiken in elke lange race die ik in de nabije toekomst uitvoer - het is niet nodig om op dit moment andere gels te kopen!

Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci.
Online uživatelů (Administrátor)
Hostů: 56