FAGULE : FireShow.cz
taková ta dlouhá věc, se kterou byste se nedotkli ani svých ponožek...
hardloopwebsites te beheren
Autor: xiaoxiangyu (36.5.118.---)
Datum: 7 December, 2018 09:27

Ik begon met het schrijven van Runblogger begin 2009 als een complete internetbeginner. Ik had nog nooit Facebook of Twitter gebruikt, had nog nooit een blogartikel geschreven en om eerlijk te zijn kan ik me niet herinneren of ik ooit echt blogs heb Adidas Superstar Femme gelezen.

Snel vooruit 4 jaar en ik heb ~ 800 blogberichten geschreven, en ik geef een groot deel van mijn vrije tijd aan het lezen van blogs, deel te nemen aan forums en interactie met vrienden op Twitter en Facebook. Via Runblogger heb ik een ongelooflijk aantal geweldige mensen van over de hele wereld ontmoet en ik blijf me verbazen over hoezeer de beslissing om te beginnen met schrijven mijn leven heeft veranderd.

Twee van de eerste mensen die ik tijdens mijn zoektocht naar de onlinewereld ontmoette, waren Thomas Neuberger en Caleb Masland. We waren allemaal begin 2009 actief op de dailymile.com-website (niet lang nadat deze was gelanceerd). De vriendenkring die we in die vroege dagen op dailymile hebben gemaakt, blijft een hechte groep en Caleb, Thomas en ik hebben allemaal de voordelen gezien van betrokkenheid bij het sociale Nike Air Max 2017 Dames web. Caleb heeft een succesvolle on-line coaching business ontwikkeld en Thomas beheert een snelgroeiende blog genaamd Believe in the Run.

Ergens vorig jaar zijn we met z'n drie?n gaan praten over het werken aan een gezamenlijk project. Ik kan me niet precies herinneren hoe het gesprek begon, maar we delen allemaal een passie voor hardlopen en het sociale web. We schrijven allemaal graag en we erkennen de kracht van wederzijdse ondersteuning en het delen van content. We begonnen te praten over manieren om deze interesses samen te voegen.

Een van de dingen die we hebben waargenomen, is dat het web vol staat met lopers die geweldige content produceren - of het nu blogs, podcasts of video's zijn, een van de beste informatie die er is, komt van onafhankelijke producenten van inhoud die elk hun passie delen voor hardlopen op hun Adidas Superstar Dámské eigen manier. Maar het vinden van die inhoud kan een uitdaging zijn. Omdat onafhankelijke sites, met name sites die nog niet goed zijn ingeburgerd, doorgaans het bereik van mainstream mediasites missen, wordt veel geweldige inhoud ongelezen, ongezien of niet beluisterd.

Ons doel is om dit te proberen en te veranderen. We besloten om te gaan werken aan een website waarvan het doel is om de inhoud van onafhankelijke hardloopwebsites te beheren. We willen het werk laten zien van degenen die hun passie per post delen, vaak in relatieve onbekendheid. We willen je laten zien! Het is een ambitieus doel, waarvoor een zekere mate van vallen en opstaan ??en veel hard werken nodig is, maar we zijn verheugd om het eens te proberen.

Ons project heet Run Radar en terwijl de site nog in aanbouw is met de hulp van een getalenteerde ontwikkelaar Nike Air Max 90 Womens genaamd Alex King, wilden we aankondigen wat we Nike Cortez Femme van plan zijn en je uitnodigen om je site in te dienen voor opname in onze database. U kunt ook lid worden van onze e-maillijst om op de hoogte te worden gesteld wanneer alles in orde is.

We verwachten dat Run Radar zowel unieke inhoud bevat (geproduceerd door ons en iedereen die ge?nteresseerd is in het leveren van unieke, kwaliteitsinhoud), als ook links naar inhoud die wij van uitzonderlijke waarde vinden. Onze doelen zijn om te delen en te ondersteunen - om vrij en op grote schaal te delen en om het werk te ondersteunen van degenen die het onafhankelijke web vertegenwoordigen.

Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci.
Online uživatelů (Administrátor)
Hostů: 49