FAGULE : FireShow.cz
taková ta dlouhá věc, se kterou byste se nedotkli ani svých ponožek...
Jeg troede ikke
Autor: lasky1994 (36.5.119.---)
Datum: 11 January, 2019 05:33

N?r folk finder ud af historien, er det f?rste, de sp?rger: "Hvorfor?" Det er den lette smule. Diagnostiseret med en aggressiv form for brystkr?ft kun tre uger f?r min partner p? 13 ?r foreslog, blev det aldrig et traditionelt bryllup. Jeg begyndte at k?re for f?rste gang i kemo, fordi det var det h?rdeste, jeg kunne t?nke p? (jeg tilbragte min 20'er at l?re at g? igen efter Nike Air Pegasus 83 Femme at have min hofte ombygget) for at vise min krop, at det kan tage meget af mig, men det kan Jeg definerer mig ikke. Jeg begyndte at k?re, fordi jeg ?nskede en grund til at komme ud i frisk luft og f?le solen p? mit ansigt. Jeg begyndte at k?re, fordi jeg ?nskede at f?le mig levende, n?r kr?ft havde andre ideer. Jeg l?b for at se frem og har aldrig set tilbage.

Ikke l?nge efter min diagnose sagde min partner, at han var ked af det, han havde foresl?et, fordi jeg havde mistet chancen for at fejre en stor livsh?ndelse. Men Duncan inds? snart, at hvad han havde begavet mig ved at sige de ord, jeg var s? desperat at h?re, var h?b om en fremtid, jeg ikke kunne skrive for mig selv.

Da behandlingen var f?rdig, og han nudged mig om hele ganggangen, besluttede jeg, at hvad vi gjorde, ville det v?re noget at tilbyde h?b til de mindre heldige Nike Air Max 1 Dames end os selv. Og ved at "gave" vores bryllup til to utrolige velg?rende organisationer (Willow and Breast Cancer Care), der gav mig mit smil tilbage, det er pr?cis det, vi har gjort. Og n?r ellers f?r du chancen for at retf?rdigg?re en gelébukett? Den 23. april 2017 vil altid v?re den Nike Air Vapormax Womens bedste dag i mit liv, og det faktum at det havde et maraton i det (for denne ikke-l?ber) f?r mig til at smile . Jeg troede ikke, det ville v?re - is?r med min tvivlsomme l?gejournal. Der var tider, sidder i rygs?jlen kirurgens ventev?relse eller liggende p? physio b?nken, at jeg virkelig ikke troede, at jeg ville g?re andet end "jeg g?r." Jeg var plaget af skader i 10 m?neder og var endda hobbling p? min vej til starttidspunktet. Men som min fantastiske far Eamonn (64, ogs? k?rer med hoftepr?cisering) sagde til mig: "N?r du har en stor nok hvorfor, kan du Nike Air Huarache Dames udholde nogen hvordan." Hvor rigtigt han var.

Reklame

Jeg kunne fort?lle dig om de gange, jeg r?bte mig selv til at sove med smerten eller jagten p? brude RockTape (bruges til behandling af skader). Men jeg vil hellere fort?lle dig om den utrolige Cutty Sark, g?sterne kl?dt p? Nike Air Max Thea Femme sportsdagen og det faktum, at jeg form?ede at presse b?rbare toiletter i marathonrelaterede afl?sninger. Jeg vil hellere fort?lle dig om den lille pige i n?rheden af ??starten, som kom ud for bare at r?be for "bruden" eller Londons gader, som f?ltes som en fest til vores ?re. Jeg vil hellere fort?lle dig om kvinden, der kom ud af en k?restol for f?rste gang om seks m?neder, og om kvinderne, der nu l?ber gennem behandling, fordi vi gav dem styrken til at m?de en anden dag.

Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci.
Online uživatelů (Administrátor)
Hostů: 54