FAGULE : FireShow.cz
taková ta dlouhá věc, se kterou byste se nedotkli ani svých ponožek...
flyvning og ret alvorlig jetlag
Autor: lasky1994 (36.5.119.---)
Datum: 11 January, 2019 06:24

Hilsner fra den anden side af verden - eller den anden side, hvor jeg normalt skriver det, alligevel - og fra mandag aften. Jeg er i Nike Air Max Plus TN Mujer smukke New Zealand, og min weekend bestod af en vidunderlig, h?rd, mudret trail halve marathon gennem vinmarkerne i Hawkes Bay. Hawkes Bay marathon festival best?r af en fuld maraton, en halv og en 10k g?tur. Alle er pointe at pege - starter p? forskellige punkter, men alle er f?rdige p? Sileni ving?rd. Og hvilken bedre pr?mie kunne her v?re p? at krydse Nike Air Max Tavas Donna linjen end en medalje og en flaske begr?nset Sauvignon Blanc fra den meget vinmark? Mind dig, jeg f?lte bestemt, at jeg havde tjent det - Adidas Ultra Boost Womens en 24 timers flyvning og ret alvorlig jetlag g?r ikke for friske ben, og den ret st?rke hovedvind mest af vejen hjalp ikke. Men det var en vidunderlig oplevelse - smukt landskab, cheery marshals og tilh?ngere og godt, den vin ... Jeg skriver meget mere om det anon.

Men i mellemtiden en dag senere og vinden og regnen havde givet plads til str?lende solskin,Asics Gel Lyte 3 Damen og siden da har jeg k?rt langs kysten og ledet ned til glorv?rdige Queenstown for at udforske nogle stier. Og himmelsk er det ogs?.

S? over Adidas Stan Smith Donna til dig - hvad har weekenden holdt for dig? Har du slukket de gamle velkendte veje og ruter og udforsket noget nyt? Du beh?ver ikke engang at g? til den anden side af verden for at g?re det, eller s? bliver jeg fortalt ...

Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci.
Online uživatelů (Administrátor)
Hostů: 51