FAGULE : FireShow.cz
taková ta dlouhá věc, se kterou byste se nedotkli ani svých ponožek...
finden und auf meiner
Autor: lasky1994 (36.5.119.---)
Datum: 11 January, 2019 07:04

du k?rer London marathon, du har brug for en gimmick. I de sidste 22 ?r har jeg skrevet det krypterede krydsord Guardian under pseudonymet Paul, efter min senbror, og jeg havde allerede k?rt fire maraton i hans hukommelse. Jeg inds?, at der er omkring Adidas Superstar Femme 26 spor i et puslespil og 26 miles til en maraton. Pludselig var ideen der, og jeg begyndte at fortryde det med det samme.

Jeg spurgte min krydsordskonference Richard Browne, AKA Imogen, for at udfylde et gitter med 26 ord. Tyveogtres korsordsk?rende frivillige blev hver tildelt en mil og et ord. De blev orienteret om at st? inden for v?rfter af hvert milep?l, der holdt deres ord og r?bte "Krydsord Paul!" For at tiltr?kke min opm?rksomhed, da jeg bestod. Jeg havde s? Nike Air Pegasus 83 Mujer indtil n?ste milep?l at t?nke p? en passende anelse.

Recap: Tilmeld dig det bedste af Guardians sportsd?kning
?L?s mere
Jeg anmodede ogs? om, at gitteret var fyldt med positive ord: "SUFFER", "PAIN" og is?r "WALL" skulle undg?s.

Jeg er ikke designet til at k?re; mere til pizza og chokoladekage. Tr?ningen var ikke g?et godt, og jeg frygtede tanken om at skulle v?re kreativ Adidas Superstar Femme hver eneste mile ovenp? smerten.

Selvom jeg praktiserede spotting ord mens jeg var ude p? tr?ningstr?kninger, udarbejdede spor og optager dem p? min Apple Watch, var der problemer p? den dag, jeg ikke havde forventet. Sveden p? uret bet?d, at den ber?ringsf?lsomme sk?rm blev fejlet igen og igen, og at finde funktionerne "record" og "save" under k?rsel viste sig at v?re vanskelige.

Men som s?dvanlig var London Marathon en gl?de. Publikum g?r det. Der er ingen kynisme, Nike Air Max 2017 Womens ingen mening, at verden er ved at k?mpe p? kanten af ??politisk, ?konomisk og ?kologisk kaos - alt sammen tr?kker sig i samme retning. Det er, bortset fra manden foran mig, k?rer maratonet bagl?ns. Jeg er ikke sikker p?, om det var mere skammeligt at blive sl?et af ham eller manden, der b?rer et k?leskab. Heldigvis, for de der ?nsker at l?se det resulterende puslespil, Adidas ZX 700 Mujer der kommer l?rdag den 6. maj, er de fortryllede expletives, der skelner mellem min optagne indsats, fjernet fra sporene.

Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci.
Online uživatelů (Administrátor)
Hostů: 55