FAGULE : FireShow.cz
taková ta dlouhá věc, se kterou byste se nedotkli ani svých ponožek...
bonnes sur les rochers lisses
Autor: xiaoxiangyu (36.5.118.---)
Datum: 10 July, 2019 09:46

De schoenen waren zeker qua maat. In sommige trailschoenen vind ik dat ik moet opmeten, maar deze passen Adidas Nmd Damen goed. Ik heb het gewicht van de schoen niet opgemerkt toen ik eenmaal aan de slag ging, hoewel dat iets was waarvan sommige andere recensenten zeiden dat het mogelijk een probleem zou zijn.

De schoenen waren licht genoeg waar ze niet te onhandig aanvoelden, maar substantieel genoeg dat ik voelde dat mijn voeten beschermd waren.
Zoals ik eerder al zei, is de hielbeker een beetje breed voor mijn smalle hiel, maar ik heb nooit ontdekt dat het een probleem was. Ik voelde geen hete plekken of blaren ontstaan.

Ik was Adidas Zx Flux Dámské aangenaam verrast over hoe comfortabel deze schoenen waren, ook al waren ze niet zoals ik gewend ben.

Over het algemeen geef ik deze schoenen een dikke duim omhoog. Ik was er een beetje op voorbereid om ze niet leuk te vinden, omdat ze niet zijn wat ik normaal of normaal comfortabel vind, maar ik ben blij dat ik ze een kans Nike Air Pegasus 83 Dames heb gegeven. Ondanks wat sommige reviews zeiden dat de schoen iets zwaarder was dan sommige van de gemiddelde trailschoenen, vond ik het gewicht geen probleem zodra ik aan de slag ging.

De grip is erg goed in modder en op lossere vuilhellingen (zelfs op met struiken bedekte trails), waar ik normaal meer voorzichtig ben. Ik hou van een schoen die ik kan vertrouwen om me geplant te houden, en deze schoenen deden het voor mij.

Met als enig nadeel dat ik de lossere hielbeker ben (ik heb smalle hakken), heb ik nooit Nike Air Max 95 Womens hete plekken of blaren gekregen. Ik vond het mouwontwerp van het bovenwerk prettig, omdat de schoenentongen de neiging hebben op mijn benige bovenvoet te verschuiven en blauwe plekken veroorzaken. Dit deden ze niet vanwege de mouw. Hoewel ik deze schoenen niet zou dragen in ijzige omstandigheden of op gladde, natte keien of rotsen, merkte ik dat ze me goed hielden in modder en grind en op een normale, vrij technische onverharde weg.

Persoonlijk zou ik ze waarschijnlijk tot een afstand van 50K dragen. Het lijkt erop dat ze goed zijn voor een doorgewinterde trailrunner, evenals iemand die net begint op trails.

Je staat niet alleen als je een marathon loopt. Je concurreert met veel andere hardlopers. Het is net als wat er gebeurt als u een bedrijf runt. Er zijn meestal verschillende concurrenten waar je mee te maken hebt. In zowel Nike Air Max 2017 Womens marathons als het runnen van een bedrijf moet je echter altijd in gedachten houden dat de focus op jezelf moet liggen en niet op hoe anderen presteren. Wees niet bezorgd over hoe anderen vooruitgang maken. Richt je op het geven van je beste prestaties en niet op wat anderen doen. Het is niet per se verkeerd om aan de concurrentie te denken, maar je moet dit doen om gemotiveerd te zijn en niet toestaan ??dat het een bron van stress of angst wordt.

Overweeg deze idee?n en besef hoeveel aspecten van het lopen van een marathon en het leiden van een bedrijf elkaar kruisen. Behaal meer als u de risico's onderkent, een plan bedenkt, uw route leert kennen, slim wordt met uw tempo en speelt volgens de regels van een marathon of zakendoen.

Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci.
Online uživatelů (Administrátor)
Hostů: 17