FAGULE : FireShow.cz
taková ta dlouhá věc, se kterou byste se nedotkli ani svých ponožek...
pour choisir une paire
Autor: xiaoxiangyu (36.5.119.---)
Datum: 11 September, 2019 04:24

Met platte voeten heb je geen boog in je voeten of je boog is erg laag. Dit kan op een of beide voeten voorkomen vanwege vele redenen, zoals genetica, verwondingen aan voet of enkel, gerelateerd aan medische aandoeningen zoals artritis, diabetes, spieraandoeningen en zelfs vanwege zwangerschap, veroudering en obesitas.

Hoewel aandoeningen als zwangerschap en obesitas Adidas Superstar Dames omkeerbare oorzaken zijn van platte voeten, zijn veel oorzaken dat niet. Daarom moet je het leren accepteren. Alleen omdat je platte voeten hebt, hoef je niet ontmoedigd te zijn. Platte voeten kunnen verschillende symptomen veroorzaken, zoals pijn en ongemak in je voeten, pijn in knie?n, heupen en rug. Je houding kan veranderen en je kunt het gevoel hebben dat lopen en rennen moeilijk voor je is.

Je kunt zelfs met je platte voeten een succesvolle en blessurevrije hardloper zijn. Je moet gewoon weten hoe je het moet doen.

Hoe weet ik dat ik een hardloper met platte voeten ben?
Hardlopen is een fysieke activiteit die veel inspanning van je beenspieren en flexibiliteit en beweging van je voeten vereist. Ben je een hardloper die pijn en ongemak in je voeten heeft ervaren, of zelfs pijn in je knie?n, heupen en rug? Heb je je ooit afgevraagd wat de oorzaak is? Uw symptomen kunnen verband houden Nike Air Max Command Damen met platte voeten.

Ga op je tenen staan ??of duw je grote teen zo ver mogelijk. Vormt het een voetboog? Geen boog of een zeer lage boog in je voeten betekent dat je platte voeten hebt.

De pijn die je ervaart bij platte voeten is niet direct te wijten aan de platte voeten zelf, maar door overpronatie van je voeten. Overpronatie betekent dat je voeten veel te veel naar binnen rollen. Normaal naar binnen rollen van de voet aan het einde van elke stap, wanneer we lopen en rennen, wordt pronatie genoemd. Dit gebeurt om de impact van de voeten te absorberen. Wanneer overpronatie optreedt, rolt deze voorbij het punt dat nodig is voor schokabsorptie. De gewichtsverdeling wordt be?nvloed en veroorzaakt stress op uw beenspieren, knie?n en heupen.

Voor degenen die mijn blog volgen, moet u begrijpen dat we enkele belangrijke wijzigingen Asics Gel Lyte 3 Dames aan de site ondergaan om deze in stand te houden en te laten functioneren. Het is nu een jaar geleden en we moesten het naar een nieuwe server brengen om de inhoud en verbeterde functionaliteit te kunnen verwerken. Als u op een link van Facebook of Twitter klikt, wordt u waarschijnlijk niet doorgestuurd naar mijn blog. Alle links zijn nog steeds actief vanuit de blog en alle originele inhoud is er nog.

We moesten upgraden naar een andere server om tegemoet te komen aan de komende wijzigingen voor de blog. Toen ik aan de telefoon was over de problemen die we hadden, wilden ze mijn doel van de blog weten. In gedachten dacht ik: "op dit moment wil ik gewoon al mijn inhoud weer online!" Het doel van deze blog is om de wereld te helpen betere lopers te worden. Of het nu is om iemand te helpen herstellen van een blessure, te trainen voor een 5k of marathon, of zelfs een paar Nike Air Max Thea Womens schoenen of hardloopshorts te selecteren, ik wil gewoon iedereen helpen die wil rennen. Met dat in gedachten, neem gerust contact op met alle vragen die u misschien heeft. Je kunt eenvoudig in de reacties hieronder posten en ik zal mijn best doen om direct te antwoorden of er een blogbericht over te maken.

Dus wees geduldig terwijl we blijven toevoegen aan de site en wat leuke upgrades maken. En voor degenen die verhalen hebben ingezonden voor de Vibram FiveFingers-wedstrijd, zullen we binnenkort een verhaal kiezen!

Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci.
Online uživatelů (Administrátor)
Hostů: 24