FAGULE : FireShow.cz
taková ta dlouhá věc, se kterou byste se nedotkli ani svých ponožek...
gingen we op pad om hete
Autor: xiaoxiangyu (36.5.118.---)
Datum: 8 October, 2019 07:22

Vorige week heb ik zes dagen door Europa gefietst. We vertrokken vanuit Londen en gingen naar Dover waar we een veerboot namen naar Duinkerken in Frankrijk voordat we door Belgi? en Nederland gingen.

We hebben in totaal meer dan 300 mijl gefietst, hadden een aantal goede tijden en enkele zware dagen. Het was een geweldige manier om een ??week door te brengen en een geweldige manier om een ??paar landen te zien. Hier zijn enkele hoogtepunten.

Ik ben sterk aan het rennen en sta op het punt om die marker van mijl 22 te bereiken ... Ik kijk op mijn horloge en zie dat ik precies ben waar ik moet zijn met nog maar 4 mijl te gaan. Ik heb me aan Nike Air Max 97 Mujer mijn raceplan gehouden en het heeft me op het punt gebracht waarop ik denk: "Ik heb dit. Al het harde werk. Alle training en tijd die ik heb gestoken om me hier te krijgen ... Ik heb dit. ”Die gedachte geeft me koude rillingen.

Ik heb deze visie af en toe in mijn hoofd laten opkomen tegen het einde van mijn trainingsruns. Ik ben meestal ongeveer 1-2 mijl verwijderd van het einde van mijn trainingsrun en ik stel me voor om naar mijn horloge te kijken en de laatste 4 mijl wiskunde te doen ... deze gedachte loopt door mijn hoofd en ik word meteen overweldigd door koude rillingen van hoe dat moment zal voelen. Ik ben tegelijkertijd blij, opgewonden, opnieuw beleefd en overweldigd.

Het is in mijn gedachten al een paar keer gebeurd tijdens de trainingscyclus. Ik probeer het 'andere' gevoel te blokkeren, het tegenovergestelde van het Nike Air Max Command Femme bovenstaande gevoel. Ik heb mijn best gedaan om de twijfel te overwinnen door me aan mijn trainingsplan te houden en als ik een obstakel raak, kom ik er de volgende dag weer op terug. Het is Phoenix Marathon raceweek en de tijd zal het leren of Nike Air Max Thea Womens dat moment dit weekend plaatsvindt.

Het is meer dan 3 maanden geleden sinds mijn laatste marathon - de NYC Marathon. Ik rende met Team ASICS en nam mijn reis op en probeerde te delen "hoe een marathon voelt." De video werd zacht gelanceerd en ik ben blij deze hieronder met je te delen. Ik ga waarschijnlijk meer doen met alle opnames die zijn opgenomen, maar hier is de bewerkte versie die ASICS heeft samengesteld.

Die rillingen die ik hierboven noem, gebeuren, maar op een andere manier. Ik word overweldigd door te proberen vast te leggen hoe de twee speciale vrouwen in mijn leven (wifey Asics Gel Lyte 5 Femme en de first lady) mijn reis hebben ondersteund, probeerden niet te huilen, wetende dat het goed is om te huilen, maar ook om nog 2 mijl te moeten rennen. Hoop dat je het leuk vind.

Later deze week deel ik mijn racedoelen, afspeellijsten, meer Nike Air Max Tavas Damen details over ALLE gekte die gaat gebeuren. Er is een voorbeeld van de leuke dingen hieronder opgesteld.

Bedankt voor alle steun onderweg. Ik kijk uit naar die startlijn ... en ook een beetje doodsbang, maar dat is normaal.

Ik ging aan de kant van de weg zitten en weigerde te bewegen. Ik had mijn fiets in de richting van de heg gegooid. Ik kwam er niet meer op terug.

"Ik beweeg niet, je moet terugkomen om me in het busje te halen."

Het was een warme dag in het Lake District. We waren op weg naar een rit van 30 mijl zonder snacks te nemen - we rijden 30 mijl rond Noord-Londen zonder Nike Air Max 270 Femme vijgenbroodjes, we dachten er niets van.

Maar we waren niet meer in Kansas. De heuvels van Noord-Londen waren niets vergeleken met die we in de meren tegenkwamen.

Halverwege de Wrynose Pass en het hellingspercentage van 30% passeerden we een www.smaarttalent.co.uk auto die kapot was. Niet lang daarna steeg ik af om mijn benen van hetzelfde lot te redden. De weg was zo steil dat ik niet meer terug kon en dus liep ik langzaam naar boven in mijn sokken.

Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci.
Online uživatelů (Administrátor)
Hostů: 18