FAGULE : FireShow.cz
taková ta dlouhá věc, se kterou byste se nedotkli ani svých ponožek...
vertelde niet teveel mensen
Autor: xiaoxiangyu (36.5.119.---)
Datum: 9 October, 2019 04:37

"Ja" antwoordde Adidas Zx 750 Femme ik ... maar nee, nee. Helemaal niet. Gelukkig had ik al mijn spullen opgezet van de avond ervoor en was ik klaar om over 10 minuten te vertrekken. Michael en ik gingen op pad en maakten de wandeling naar Disneyland. We regelden een kleine mini-ontmoeting buiten de koralen om een ??groepsfoto te maken. Prioriteiten mensen.

Om ongeveer kwart over vijf waren we in onze koralen klaar om de eerste race van de dag aan te gaan. Ik had geen idee hoe mijn benen zouden voelen na Revel, maar ik was alleen maar om plezier te hebben en een halve marathon te lopen verkleed als Captain America. De eerste kilometers waren mijn benen behoorlijk strak. Rennen door California Adventure Land en Disneyland hielp me het te vergeten. We hebben kennis genomen van de personages die langs de baan waren, maar stopten niet om heel veel foto's te maken.Nike Air Max 270 Mujer We spraken over stoppen, maar liepen gewoon voorbij. We zijn echter gestopt voor Mickey en Minnie en natuurlijk Captain America (hierboven).

We hebben onderweg wat vrienden opgehaald en afgezet. Michael en ik hingen de eerste zes kilometer samen en we hadden kort een discussie over proberen de race te sub-2 te maken. Maar ik had niet de energie en hoewel het als leuk klonk, wist ik dat mijn benen dat soort wonder niet konden werken. Michael trok uiteindelijk weg en ik vestigde me in wat mijn tempo zou zijn voor de tweede helft van de race.

De wind begon wat problemen te veroorzaken. Het is grappig, maar de wind was VEEL uitdagender dan de wind in New York. In NY werden we beschermd door de gebouwen en elkaar, maar in Anaheim zaten we in het open veld met wervelend puin en stof. Toen ik door de waterstations rende, zag ik dat Nike Air Max 270 Dames er kopjes water waren weggeblazen, misschien zelfs tafels. Mijlmarkeringen waren na 7 uur vrijwel omvergeworpen en het was bijna een beetje grappig hoe WINDY het was. Gelukkig kon ik erom lachen en ging ik er Nike Air Max Command Uomo gewoon mee om.

De baan was omzoomd met thematische secties buiten het park, waaronder een lange strook vol gekostumeerde personages en een andere sectie met mannen en vrouwen gekleed in 40-legerkledij na de run door Angels Stadium. Veel van de hardlopers waren verkleed als Captain America ... Thor en The Incredible Hulk waren waarschijnlijk de volgende twee populaire kostuums. Ik heb meer 'deelname' gezien aan de Disneyland Half Marathons, maar misschien is dat omdat de hele line-up van Disney een optie is.

Ik eindigde onder 2:10 en liep het grootste deel van de weg. Ik overschreed de finishlijn met een glimlach, maar ik was blij dat ik klaar was. Een paar minuten later kwam ik Kelly tegen van Sparkle Athletic en ze had het meest fantastische ding als altijd: een doos donuts. Ze zei het meest verbazingwekkende terwijl ze de Nike Internationalist Damesdoos langzaam opende: "Wil je een donut?" Ik wilde er meteen een en vroeg vriendelijk om te bevestigen dat ik kon deelnemen. Ik was jaloers op ten minste 4 andere hardlopers toen ik door het afwerkingsgebied liep en op een ouderwetse manier chocolade at.

De eerste week na Kerstmis op het werk is altijd een worsteling. Vanmorgen, toen ik mijn fiets vijf trappen naar beneden droeg vanwege een kapotte lift, realiseerde ik me dat deze ultramarathon die ik doe heel dichtbij komt. Een week geleden kon ik het nog steeds als ‘volgend jaar’ beschouwen. Vandaag is het nu ‘volgende week’. En dat is inderdaad heel snel.

Mijn laatste lange run werd afgevinkt op oudejaarsavond. Ik liep de Flitch Way Marathon met mijn vriendin Katie en gebruikte het als een soort oefening voor Country to Capital. Het was een heen en terug trail-marathon, Nike Air Vapormax Hombre dus we konden niet verdwalen (hoewel we een dappere poging deden op de terugreis voordat we door een andere hardloper werden teruggebeld). Het parcours gaf me de kans om mijn uitrusting in de modder uit te proberen en we renden in het langzamere tempo dat ik ga proberen 45 mijl te rennen.

De grond was bedekt met ijs toen we bij de start aankwamen en we waren allebei terughoudend om uit de auto van Katie te stappen. We hadden de dag ervoor een discussie gehad over welke bodems we moesten dragen: "Is het te koud voor een capri?" Had Katie gevraagd. Ik had gekozen voor thermische panty's en zij volgde haar voorbeeld. Na een paar kilometer warmde ik voldoende op om mijn handschoenen uit te doen, wat me hielp oranje handschoenen te vermijden terwijl ik een pakje Wotsits at terwijl ik tussen de 13 en 14 kilometer liep.

Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci.
Online uživatelů (Administrátor)
Hostů: 15