FAGULE : FireShow.cz
taková ta dlouhá věc, se kterou byste se nedotkli ani svých ponožek...
zurechtfinden konnte
Autor: xiaoxiangyu (36.5.119.---)
Datum: 10 January, 2020 03:18

Ik liep naar binnen en het zag er behoorlijk prachtig uit. Volgens dit Well + Good-artikel probeert de studio de kloof te overbruggen Nike Air Max 270 React Damen tussen studio's die een soort van klasse aanbieden en big-box gyms. (Hoewel het eigendom is van Town Sports, dat NYSC bezit.) Ze leren alles van Spin tot barre tot krachtklassen.

De Fusion-klasse die ik volgde, was half spin, half kracht. De fietsen hadden die kleine monitors, waar ik nooit gek op ben. Ik zuig gewoon op de fiets, dus het is frustrerend om niet de snelheden te halen die ik zou moeten doen. De klas was minder dan halfvol (het was ook een koude, regenachtige dag in december), dus de energie in dat deel van de klas voelde zeker tekort.

Na 30 minuten gingen we op kracht in een kleine kamer aan de andere kant van de hal. We zouden een kettlebell en twee zware gewichten oppakken. Ik was blij dat ik zwaardere gewichten pakte dan de meeste vrouwen in de klas. De klas omvatte drie verschillende sets oefeningen, waaronder dingen als rijen, burpees en kernwerk aan het einde. Over het algemeen vond ik het geweldig dat de klas zowel een full-body workout als een combinatie van cardio en kracht was, en niet op die onzinnige manier waarop spin-klassen je 3 pondgewichten gedurende 3 minuten optillen en het kracht noemen.

Nog een die ik al wilde proberen sinds het werd geopend en er niet aan toe was gekomen! Ze noemden dit 'teamfitness' en zeggen dat ze 'gamifying fitness' zijn, en dat is verdomd dichtbij.

Ik liep naar de studio en had eigenlijk geen idee wat ik kon verwachten, maar dacht dat het waarschijnlijk leuk zou zijn. Nike Cortez Mujer Ik wist dat er een teamelement was en ik hoopte dat ik niet de rare newbie zou zijn met wie niemand zou willen samenwerken. Ik had het mis, whew.

We begonnen met een warming-up waarbij we een medicijnbal passeerden en daartussen springende jacks en burpees deden.

Van daaruit zijn we overgegaan op een partnertraining waar we 12 kettlebell pulls, 10 kettlebell situps en bergbeklimmers deden voor 2 ronden; zodra u klaar bent, hebt u de roeimachine verwisseld en omgekeerd. Het partneraspect voelde zeker veel op CrossFit. Vanaf daar hebben we nog een team ding gedaan met teams van 3 waar je sprong squats, hoge / lage planken en een andere beweging moest doen die me nu ontsnapt. Als je klaar bent, kun je een kans maken op een basketbalring voor 1, 2 of 3 punten. "Welp, ik ga veel burpees doen," zei ik toen we begonnen. Maar in plaats Nike Air Max Command Uomo daarvan stond ik gewoon op de éénpuntslijn en ging ik voor de gemakkelijke zekere opnames.

Het was een superleuke workout en iedereen was erg vriendelijk. Dus, zoals Uplift, maar met kerels

We hebben ook zojuist een GEWELDIG programma op het werk met Bob Harper gelanceerd dat ik niet kan wachten om het te proberen. Het is een heel spannend project voor ons om over op kantoor te praten, en het is verbazingwekkend dat het eindelijk live is.

Een paar maanden later had ik een trainingsrun van 26 mijl afgelegd. Ik was op kilometer 12, wandelde Eeyore-achtig een kilometer lange klim af en vroeg me af waarom ik dit in vredesnaam aan het doen was. Ik was al verdwaald, had per ongeluk extra kilometers toegevoegd, was ziek in mijn buik, brak het hard over een wortel en had een paar (meer dan een) zelfmedelijden snikken laten ontsnappen. Nike Air Max Command Mujer Niets leek goed te gaan.

Voordat ik besloot om het te stoppen, kwam ik op een open plek en zag de zonsopgang boven de Blue Ridge Mountains. Tranen begonnen weer helemaal uit mijn ogen te rollen, maar deze keer waren het blije tranen, dankbare tranen. Ik realiseerde me hoe gelukkig ik was om op dat pad te zijn en dat avontuur te ervaren. Toen klikte het voor mij, een lopers high was een bewuste keuze. Het was het vinden van de schoonheid op mijn donkerste moment op het pad, er volledig in aanwezig zijn, het waarderen, en dankbaar zijn voor de gelegenheid om het te ervaren (zelfs als het pijnlijk was.) Ik pakte mezelf op, stofde me af en eindigde de rest van mijn run met een domme grijns op mijn gezicht.

Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci.
Online uživatelů (Administrátor)
Hostů: 15