FAGULE : FireShow.cz
taková ta dlouhá věc, se kterou byste se nedotkli ani svých ponožek...
raggiungere quante
Autor: xiaoxiangyu (36.5.118.---)
Datum: 13 January, 2020 07:01

Ik ben altijd iemand geweest die op zoek was naar een uitdaging. Er is gewoon iets dat ik leuk vind om een ??moeilijk doel op te zetten en vervolgens hard te plannen en eraan te werken. Ik heb me recentelijk gericht op trail-ultras en Spartan-races. In juli voltooide ik mijn Spartaanse trifecta door een Spartaanse sprint te rennen met mijn man. Toen kwam ik thuis, gedoucht, geslapen voor een uur en nam deel aan een lokale nachtelijke run van 12 uur die ik won, waarbij ik ook Adidas Ultra Boost Womens alle jongens versloeg en een baanrecord neerzette. Ik had zoveel plezier met alles (eerlijk gezegd, ik zweer het), en met het zijn rond mijn twee stammen.

Ik vind dat zowel ultra- als Spartan-races een unieke reeks uitdagingen bieden binnen een even unieke cultuur, en door beide te combineren, heb ik mijn conditie verbeterd en andere aspecten van mijn leven positief be?nvloed. In deel één van deze tweedelige serie ga ik het hebben over de Nike Air Max Command Herren verschillen tussen Spartan en ultra.

Misschien is het eerste wat je opvalt als verschil tussen Spartans en echografie de menigte aan de startlijn. Spartaanse menigten neigen een kleine hype te zijn, misschien zelfs neigend naar 'razernij'. Dit is tenslotte Sparta. Er zijn dj's die luide technomuziek pompen, een ceremoniemeester om iedereen wakker te schudden, en het laatste wat je doet voordat Nike Air Pegasus 83 Hombreje de start verlaat om door een wolk van rook een enorme heuvel op te rennen, is een groepscant roepen: "AROO, AROO, AROO !”

De ultra menigte is meestal een beetje meer chill. Hoewel er vanaf het begin zeker opwinding is, zou ik zeggen dat het veel ingetogener is. Af en toe kan iemand een strijdkreet geven, zoals Scott Jurek in de westelijke staten, maar nooit als een geco?rdineerde groep. Ik merk dat ik bij beide startlijnen thuis kan zijn Nike Air Max 1 Femme en energie en een goed gevoel kan trekken, zelfs met de zeer verschillende benaderingen.

Deserae lacht allemaal terwijl ze de emmer draagt ??tijdens de Spartan Race.
De obstakels en omgeving

Laten we eerlijk zijn, zowel in Spartan als in ultra-racing ben je je eigen grootste obstakel. Het is onvermijdelijk dat je op een punt komt dat je moe en pijnlijk bent, en elke combinatie van koud, warm, nat, vies, zweterig, stinkend en bloederig. Alleen mentale kracht geeft je de kracht om door te gaan. Alle andere obstakels in de twee evenementen zijn heel verschillend.

Spartaanse obstakels worden meestal door de mens gemaakt, meestal op een locatie in skiresort-stijl. Dit is goed omdat duizenden mensen erdoorheen gaan, zichzelf over muren gooien en in het algemeen dingen verscheuren ... niet zo geweldig voor behoud van de wildernis.Nike Air Presto Damen

Bij ultraracen zijn de obstakels natuurlijker; bomen, rotsen, wortels en bergbeklimmingen. De locaties zijn meestal meer afgelegen en wild. Veldlimieten en regels zoals diskwalificatie voor zwerfvuil worden ingevoerd om de wilde plaatsen die we verkennen te beschermen.

De Spartan race-afstandsverklaring zegt: "Er is een re?le mogelijkheid dat je sterft of catastrofaal gewond raakt", en ze zeggen het nogmaals op de achterkant van je race-slabbetje, alleen om er zeker van te zijn dat je het begrijpt. De originele Spartan Death Race verklaarde nog eenvoudiger: "Je mag sterven."

Nu weet ik dat ultrageluiden hun eigen gevaren hebben, waaronder aanvallen van dieren in het wild, gevaarlijke valpartijen, blootstelling en ernstige gezondheidsproblemen zoals rabdomyolyse en nierfalen. Ik denk echter dat het gevaar misschien minder in Nike Air Max 270 Femme je gezicht zit en minder wordt gevierd dan in de Spartan-serie.

Hoewel er zeker aspecten van het hele lichaam bij ultrageluid betrokken zijn, omdat je bovenlichaam en kernkracht nodig hebt om jezelf rechtop te houden op ongelijke voet, valt het meeste werk op je benen. In Spartan-races heb je ook het benenwerk nodig, maar er is veel meer aandacht voor uitdagingen in het bovenlichaam. Je hijst, sleept of draagt ??zware objecten en duwt jezelf omhoog en over verschillende obstakels. Het niet kunnen voltooien van een van de obstakels betekent niet falen, het betekent burpees, wat gelijk staat aan meer werk in het bovenlichaam. Een deel van de reden waarom ik het leuk vind om aan beide evenementen deel te nemen, is dat de verschillende fysieke eisen me helpen om een ??meer gebalanceerde conditie te krijgen.

Hoewel beide Spartan-Adidas Zx 750 Womens en ultra-races heel verschillend zijn, bieden ze allebei grote atletische uitdagingen voor de deelnemers, en ik heb door beide voldoening gevonden. In mijn volgende bericht ga ik een beetje praten over hoe de twee op elkaar lijken, het positieve effect dat ze op mij hebben gehad en waarom je misschien zou willen overwegen om ook de crossover te proberen.

Bohužel, do tohoto fóra mohou přispívat pouze přihlášení návštěvníci.
Online uživatelů (Administrátor)
Hostů: 14